Promocja Sopotu na spotkaniu z branżą turystyczną Norwegii

Slajd z prezentacji promocyjnej Sopotu
Fot. materiały UMS

Podczas seminarium organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną na spotkaniu branży TravelMatch, które poprzedza targi turystyczne w Oslo, podkreślano szczególne walory turystyki prozdrowotnej, usługi typu wellness i spa oraz medyczne. Warsztatowe spotkanie odbyło się 11 stycznia.

TravelMatch 2018 to siódma edycja całodziennych spotkań warsztatowych z przedstawicielami norweskiej branży turystycznej z Oslo i okolic. Przy stolikach zasiada około 100 reprezentantów turystyki przyjazdowej do miejsc z całego świata. W 2017 r. branżę norweską reprezentowało ponad 100 uczestników. Warsztaty odbywają się w Oslo Congress Center w centrum miasta, w przeddzień konsumenckich targów turystycznych Reiselivsmessen.

Polska Organizacja Turystyczna, wraz z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, jest partnerem tej edycji warsztatów. Wśród stolików wystawców została wydzielona „polska strefa”, obejmująca 15 stolików, a podczas lunchu odbyło się seminarium, podkreślające szczególne walory turystyki prozdrowotnej, usługi typu wellness i spa oraz medyczne na Pomorzu i w całym kraju. Dlatego na tym wydarzeniu nie mogło zabraknąć Sopotu, który podczas rozmów stolikowych reprezentują sopockie hotele.  

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w zakładce Polityka Prywatności.