Pod takim hasłem miasto rozpoczyna kampanię adresowaną do turystów odwiedzających Sopot.
– Mamy około 2 mln gości rocznie, w samym sezonie letnim sprzedaje się ponad milion biletów na molo – mówi Jacek Karnowski, prezydent Sopotu. – Popularność miasta cieszy i większość turystów zachowuje się w sposób bardzo kulturalny. Zdarzają się jednak osoby, które robią sobie w Sopocie wakacje nie tylko od pracy, ale także od dobrych obyczajów. Głośno zachowują się w mieszkaniu czy na ulicy przeszkadzając mieszkańcom, nie szanują przestrzeni wspólnej w mieście czy w kamienicach, śmiecą czy załatwiają swoje potrzeby, gdzie popadnie.
Miasto przygotowało 2 tys. plakatów (dwujęzycznych – po polsku i po angielsku), które przekazano zarządcom nieruchomości i spółdzielniom mieszkaniowym, pojawiają się one także na słupach miejskich. Każdy sopocianin też może odebrać plakat w punkcie informacji w Urzędzie Miasta Sopotu oraz w Informacji Turystycznej.