W miesiącach kwiecień-maj 2016 r. zespół Stowarzyszenia Na Drodze Ekspresji pod opieką zewnętrznego tutora przeprowadził wewnętrzną ewaluację on-going kampanii „Sopocianie sopocianom 1%”. Dzięki realizacji badania nastąpiła obiektywna ocena dotychczasowych działań, wskazująca kierunek prowadzenia kampanii w przyszłych latach.
W miesiącach kwiecień-maj 2016 r. zespół Stowarzyszenia Na Drodze Ekspresji pod opieką zewnętrznego tutora przeprowadził wewnętrzną ewaluację on-going kampanii „Sopocianie sopocianom 1%”. Dzięki realizacji badania nastąpiła obiektywna ocena dotychczasowych działań, wskazująca kierunek prowadzenia kampanii w przyszłych latach.
Przedstawiony raport (forma prezentacji) zawiera opis badania oraz wnioski z rekomendacjami.
Zapraszamy do zapoznania z wynikami badania.
Do pobrania:
Raport z ewaluacji kampanii „Sopocianie sopocianom 1%”